#22 - BIGGEST TURN-ONS

Det här är ganska komiskt, vi hamnade i en "situation" igår, jag, O, O:s kusin (de bor tillsammans) och hans tjej. Jag och O var i vanlig ordning på varandra som fan ute på klubben. Vi skiter i vem som är där, vill vi röra varandra så gör vi det. Efter typ två timmar av det var vi bägge redo att åka hem. O har ett sexigt sätt att prata om det, han säger att det är "time to go to work". Så det var så han förklarade för sin kusin att det var dags att åka hem. Vi lämnar klubben, kör hem, kommer in i huset, jag sätter mig ner och tjattrar med kusinen och hans tjej en stund. Det tar typ fem minuter innan O går förbi mig och säger "you, come here, we've got some work to do".

Jag skrattar, reser mig upp och följer med honom, och av okänd anledning stör sig kusinens tjej på det här. Hon gillade inte att O pratade med mig på det sättet, hon tyckte det lät degraderande, etcetera. De som känner mig, killar som tjejer, vet att jag är typ det längsta man kan komma från en feminist. Jag hatar det ordet, jag hatar vad kvinnor som Sahlin fått det att stå för, jag känner inte att det konceptet tilltalar mig överhuvudtaget. Vad gäller values är jag ganska sexistisk - jag tycker att män och kvinnor är genetiskt sett olika, och jag vill att mannen i mitt liv ska vara en alfahanne, jag vill bli behandlad som en kvinna. Exakt vad det här innebär är en timslång konversation, så jag skippar det nu.

Hursomhelst så halvt flippar hon på Obi, säger att han borde sagt det på ett annat sätt, han borde vara mer romantisk, och så vidare. Jag står tyst, vill ärligt talat inte lägga mig i. Enligt amerikansk girl code gör hon "rätt", i sitt huvud står hon upp för mig, men jag behöver ingen, varken kvinna eller man, att stå upp för mig. Tycker jag att O behandlar mig illa så säger jag det till honom själv.

Det slutar hursomhelst med att hon frågar mig rätt ut om jag inte önskar att han var mer romantisk. Jag säger nej. Hon ser helt chockad ut och frågar om jag ärligt talat föredrar sättet han pratar till mig nu. Jag säger ja. Sen var den diskussionen över.

Jag tycker det är sexigt när Obi säger åt mig vad jag ska göra. Jag vill inte ha en man som ställer frågor i sängen eller behandlar mig som något bräckligt, jag vill att han ska ta kontroll. Det här flyter även ut över icke sexuella situationer, jag vill ha en man som har egna åsikter, en egen hjärna och som hellre då och då går för långt i att vara alfahanne än att vara försiktig och romantisk. Romantik är inte för mig. Rosblad och tända ljus ger mig ångest. Att ligga till Lugna Favoriter kommer aldrig hända i min säng.

Att bli tillsagd vad jag ska göra är min absolut största turn-on. Jag tycker om en kille som pratar med mig, eller till mig, i sängen. Jag hatar när killar jag inte känner drar i mig, jag gillar när killen jag tycker om gör det. Möjligtvis att jag är konstig. Men så funkar jag. Sen älskar jag killar som kan dansa.

Puss.

En av mina favoritbilder på mig själv, tagen av Jonna om jag inte minns fel, sommaren 2010


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0