#21 - HOW MANY KIDS I WANT IN THE FUTURE

Minst två. Inget ont menat mot ensambarn, men det är inte ett alternativ när det kommer till mig. Chris är det absolut viktigaste i mitt liv och jag kan inte föreställa mig en barndom utan ett syskon. Min absoluta dröm är nog faktiskt tre barn. Två flickor och en pojke. Jag minns hur mycket jag och Chris tjatade på mamma om en lillebror, haha. Det hade blivit den mest bortskämda ungen i världshistorien.

Nej, men tre känner jag är ett bra nummer. Har du fler än så spelar det liksom ingen roll om det är fyra eller sex, haha. Tre är fint, två funkar också. Ett ensamt barn kommer aldrig hända, om jag av nån anledning inte kan få fler än ett själv så adopterar jag.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0