#20 - HOW MY LAST KISS WENT DOWN

O kysser mig så att jag blir knäsvag. Varje gång. Senast var igår natt, vi dansade, han vände mig om, log och kysste mig. Är fortfarande kvar hemma hos honom, jag är kass på att uppdatera er känner jag. Innan han åkte till Nigeria var vi med varandra varje dag två veckor i sträck. Nu har vi spenderat alla dagar utom en tillsammans sen han kom hem.

Vi växer. Och häromveckan på väg hem pratade vi om det, och insåg att vi precis som alla försökt intala oss, nu faktiskt är i ett förhållande. Så jag är officiellt off the market igen. Den här karln är ett kap. Tro mig.

Puss.

Feedback
Postat av: Jenna

:)

2011-12-25 @ 01:37:38
Postat av: Cim

:) Puss hjärta.

2011-12-25 @ 06:42:40

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0