#16 / MY BIGGEST PET PEEVES

Känns som jag har pratat om den här typ 300 gånger. Jag hatar när ost sticker ut från mackan. Haha. Typ rostbröd. Vad för pålägg det än är, det måste vara innanför kanterna av mackan. Har någon besticken på tallriken, och HÄLLER eller LÄGGER mat på besticken, då flippar jag. Klarar inte av det.

I övrigt - folk som är så inne i sina telefoner att de inte uppfattar vad som pågår runtom dom. Idag är det liksom socialt accepterat att sitta och smsa medan du är mitt i ett samtal med någon. Det är sjukt oattraktivt i mina ögon, och sjukt respektlöst.

Finns säkert tusen till grejer, men de här är de värsta.

Puss.

Köpte lite nytt på Forever 21 för ett tag sedan förresten. Lila klänning, typ 200:-, vit blus, typ 150:-.






Feedback
Postat av: emil

Höll på att avlida av garv när du berättade det där om att hälla mat på tallriken om besticken låg där. Jag var så jäääävla sugen på att göra det förra sommaren varje gång vi käkade ihop för att se din reaktion, men jag vågade inte.

Hade du inte nån grej om att fylla på glas som inte är tomma också? Om mitt glas med juice är halvfullt, och så häller jag på ännu mer? Nä?



Och det där med att sms:a när man sitter 1on1 och pratar, det är fan rysligt irriterande och jag vill bara ta telefonen ur handen på dom och skicka in den i närmsta vägg, sen fortsätta prata som om inget hade hänt.

2011-12-21 @ 10:03:25
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

Haha JO. Gillar INTE när folk fyller på när det fortfarande finns dricka kvar i glaset. Och folk som har skeden i kaffemuggen och häller i kaffe.. alltså jag mår psykiskt dåligt när jag tänker på det.



Och då ska vi inte snacka om folk som har skeden i den djupa tallriken och häller YOGHURT på. ALLTSÅ. Jag ryser i hela kroppen. Jag behöver terapi.



Det är en sak jag gillar med dig Emil, du stör dig på människor lika mycket som jag.

2011-12-22 @ 09:45:31

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0