#14 / I'LL LOVE YOU IF..

Jag kommer älska dig om du tar mig med storm. Om du behandlar mig med respekt, undantagslöst. Om du är intresserad av att lära känna mig, verkligen lyssnar på vad jag har att säga, om du är intelligent, rolig och driven. Jag älskar att resa, det måste du göra med. Jag vill ha minst två barn, det måste också vara okej. Jag kommer älska dig om du låter mig vara stark, men tar emot mig när jag faller. Jag älskar dig om du vågar säga att du älskar mig, att ditt liv är bättre sen jag dök upp, att du skulle tycka det vore väldigt, väldigt svårt att leva utan mig nu. Jag kommer älska dig om du efter tag släpper på dina murar, om du vågar vara sårbar med mig.

Jag kommer älska dig om du låter mig, om du låter mig vara varm och öppen och kärleksfull, om du inte stänger ute mig för att du är rädd, jag kommer älska dig besinningslöst om du visar mig att du är trovärdig, pålitlig, lojal. Då kommer jag älska dig, älska dig alldeles, alldeles för länge för att inte göra avtryck i mitt livs historia.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0