#10 / SOMETHING I'VE WISHED FOR REPEATEDLY

Att folk jag tycker om ska komma hit.

Att ingen jag känner och älskar behöver dö, det är lugnt, vi kan exkluderas från den massan.

Att folk bara ska skärpa till sig. Ni vet när någon beter sig riktigt cp och man bara vill ge dom en örfil, precis som i filmerna, så att dom skärper till sig? Den känslan har jag haft typ.. trettiofem gånger den här hösten. Skärp till dig.

Att jag ska kunna få barn.

Att pengar magiskt ska uppstå från tomma intet.

Att folk ska förstå mig.

Att min kropp liksom av en ren tillfällighet ska hålla sig till att vara 18 år gammal för resten av mitt liv.

Att ingen någonsin ska behöva bli våldtagen igen.

Puss.

Mysig bild från i somras. Skrattade så jag grät efter nån timme med det här gänget, herregud.


Feedback
Postat av: Alice

Jag tänkte på samma grej häromdagen, tänker det ofta, om våldtäkt. Orealistiskt såklart och det typ dödar mig att tänka den tanken.

2011-12-12 @ 22:17:57
URL: http://alicesnation.blogspot.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0