WHOEVER YOU ARE

Och det finns ingenstans jag hellre är än i dina händer. Vad du viskar till mig översätts i vers och melodi, tonerna klingar ut till takten av våra rörelsers växande intensitet. Jag är inte bra nog för dig, lyckligtvis vet du inte om det. Jag spelar dum för att få dig att skratta, ett lågt pris att betala, min integritet för en sekund av ditt leende vilken dag som helst. Jag älskar dig på ett sätt ingen annan älskat någon förut, jag har all rätt att vara högmodig, att boka varje scen och hålla långa tal om den förödande kraften av mina känslor för dig, hur de forsar högre än varje flodvåg och krossar allt i sin väg. Men jag gör det inte. Oförståeligt att lägga tid på att förklara, när min hand alltid är en kort resa ifrån din varma nacke, det känns som bomull och sockervadd när jag kysser dig, du smakar jordgubbar och ljus lager. Alla somrar skapades för oss. Våra namn står skrivna i varje textrad av passion, och det finns ingenstans jag hellre är än i dina händer.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0