VARFÖR MAN ÅKER HEM.

Den svenska sommaren gjorde mig besviken i år, det kan jag inte sticka under stol med. Vädret har varit SÄMST jämfört med tidigare år. Helt jävla schizofrent. Men de här fotona Emil tog (jag har omredigerat vissa) speglar ändå den typiska svenska idyllen så bra, och jag är så glad över att jag blev medbjuden i sista sekund. Ett besök till Emils sommarstuga börjar bli en tradition nu, hoppas det håller i sig. Och det kan jag säga, jag har aldrig någonsin varit med en så enkel grupp människor. Vi går in fem pers och ska handla på ICA, det tog tjugo minuter. Alltså. Så fort SKA det inte gå när man är en grupp med fem starka människor, haha. Allt gick så sjukt smidigt. Absolut noll tendens till bråk, drama, generellt tjafs. Som sagt, det enda jag ångrar den här sommaren är att jag inte spenderade mer tid med just den här gruppen. Helt seriöst.

Hursomhelst, väldigt fin helg. Lucas har aldrig fått så mycket uppmärksamhet i hela sitt liv. Det gör mig på riktigt lycklig att se honom lycklig. Vi har planer för ännu en naturupplevelse i Värmdös skärgård nästa helg, det längtar jag till.

Puss.




Feedback
Postat av: Sahara

Jag önskar också att vi umgicks mer. San Fran i januari. Spik! Du är fin! Puss

2011-08-12 @ 21:59:51

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0