VAD JAG SER FRAM EMOT

Komma in i lägenheten och mötas av en leende Joanna
Åka till IKEA för lampa och ny säng
Packa upp allting och installera mig
Gå upp ett block till Sutter, köpa islatte på Café Bean hos älskade Chester
Gå längs gatorna, supa in San Francisco igen, älskade San Francisco med ren, klar luft
Dekorera mitt lilla sovrum hur jag nu än vill ha det
Åter igen möta upp Carrie för kaffe från La Boulange minst två gånger i veckan
Äta billig mat, stora portioner, dricka öl för 35 spänn och drinkar för 70
Forever 21, alltså äntligen har jag råd med kläder och skor igen
Gå ut med familjen, höra alla deras skratt igen
Våga börja söka frilansjobb, launcha min hemsida
Förhoppningsvis göra min första tatuering
Träna, jag älskar det ju, jag är dum i huvudet som inte gör det oftare
Bli brun i september

Snart, snart, San Francisco, jag kommer hem.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0