KEEPER

Jag har provat en del kläder under sommaren. Det har varit kul. Har nästan inte köpt nåt alls dock. Men idag har jag faktiskt en ny klänning på mig. Kornblå, underbar, från H&M. Det har verkligen varit sommarens färg för mig. Passar fint till mina ögon. Och så är det fint mot blont hår också. Den får ni se sen.

DOG för silverklänningen från Zara. Men den minsta storleken var för stor. Ah, lyxproblem. Plus att den kostade typ.. 1200 spänn. För dyrt. Den här sommaren har jag lagt cirka 1000 spänn på kläder och 300 på smink. Klart godkänt. Duktig Cim.

De första bilderna, armbandet är nytt, från Topshop. Tröjan är en ny favorit hittad längst in i garderoben. Älskar överraskningen av naken hud vid axlarna och i ryggen på något som ser så konservativt ut vid första anblick. Resterande bilder är bara kläder jag provat. Den svarta klänningen köpte jag, 149:-. Testade lite mer baggy jeans för första gången på hundra år, men det gick bara inte. Måste hitta de perfekta för att den looken ska funka på mig. Den kornblå tshirten (sa ju det, sommarens färg) är också ny, från Zara, och den randiga kjolen är från H&M. Bägge plaggen under 200 spänn.

Längtar efter Urban Outfitters, Forever 21 och hutlöst billiga skor. Men det tar vi om tre veckor.

Puss.


Feedback
Postat av: Robin

1200 spänn

2011-08-05 @ 14:00:55
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0