HAVEN

Whiskey, ja. Haha, jesus. Jag, Carrie och Joanna blev verkligen kalaspackade igår. Eller jag var faktiskt mest okej. Men de två andra damerna var inte långt från avsvimning alltså. Vi tog en snabbis på Fly Bar, innan pit stop på Lush Lounge, och så avslutning på Ambassador. Helvete så kul vi hade när vi kom hem, jag och Jo. Låg på mattan i vardagsrummet och dog av skratt. Åt vad minns varken hon eller jag, men det var fint oavsett.

Idag blev jag hyfsat produktiv på eftermiddagen. Fixade phone plan (315:-/mån för unlimited utan kontrakt, det är godtagbart) och signade upp mig på 24HourFitness igen. Sen hoppade jag in i en taxi och åkte till Hayes, där hela gänget satt och åt bakislunch. Tjattrade en stund med alla, sen tog jag och Jo en promenad hela vägen hem. Snart ska jag iväg på dinner & drinks, berättar mer om det imorrn kanske.

Och nu har jag alltså äntligen hittat min telefon, så här har ni de första bilderna på mitt sovrum. AVGUDAR sängen, så jävla nöjd med vad jag valde ut. Bedskirt, bäddsetet med svartvita blommor, kuddarna, madrassen, de 20 centimeter långa sängbenen, filten jag använder som överkast, allt är bara perfekt. Så himla fin. Imorrn ska jag äntligen iväg till storaget och hämta mina galgar så jag kan hänga upp alla mina stackars kläder som bor i en fet hög på golvet. Kan inte riktigt andas ordentligt när de ligger där helt hopskrynklade. Sen ska jag hitta nån fin stol på craigslist, och kanske en till lampa, sen är rummet i princip klart.

Förövrigt hade vi 22 grader och sol idag, det var fint. Måste kolla om vi har roof access också, då kan jag äntligen bli lite brun för första gången i år.

Puss, puss, puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0