BABY

Tänkte tipsa om en grej förresten. Vet att Jonna fick reda på det här den hårda vägen, lite så var det med mig också. Min dator började knarra som in i helvete, på ett väldigt oroväckande sätt. Det låter som att den antingen ska explodera eller bara slockna, liksom. Hursomhelst förstod jag inte varför, jag har rensat datorn ordentligt under sommaren, har lagt över typ 60 GB på en extern hårddisk och det viktigaste av det är även uppbackat på en usb. Men hade fortfarande bara kring 30 GB ledigt på datorn, vilket jag tycker är lite.

Sen märkte jag att iPhoto började motverka alla försök till typ.. öppnande. 14 836 bilder. Grattis. ALLT det är nu borttaget, lagt över på externa också. Helt plötsligt har jag över 90 GB ledigt på datorn och precis allting går fortare. Så.. bara litet tips. Se över iPhoto.

Men skit i det. Finns roligare saker att prata om. Som Lucas exempelvis. Vackraste hunden i världen. Det där leendet ger mig liv.


Feedback
Postat av: Cam

Hej!



Tack för en fin blogg. Vet inte hur jag hamnade här från början men återkommit har jag. Du skriver jättebra!



Jag är på gång att åka en längre period till San Francisco- har du något tips på bra gym? Med bra pass?

Fin dag! Cam

2011-08-02 @ 09:42:36
Postat av: Cim

Haha, jag lskar er San Francisco-längtare. Tack snälla. 24HourFitness är helt okej om du orkar med killar som glor ögonen ur sig. Ganska snygga killar iofs, men kan vara jobbigt ibland. De har ganska bra variation på pass, alla de jag nämnde ovan, plus pool och bubbelbad. Lågbudgetställe, tror de tar typ 30 dollar i månaden.



Har du mer pengar att spendera så gillar jag Crunch. De tar det dubbla, 60-70 dollar i månaden, men då ingår handdukar och trevligare service. Fräschare lokaler. Du får en gratistimme med en personlig tränare vid första besöket. Vad mer.. De har lite flummigare pass. Typ yoga där du hänger i ett lakan från taket haha. Och balettpilates! Det är iofs en av de roligaste sakerna jag gjort, men så älskar jag att dansa också.



Annars har jag hört mycket gott om One Club från kompisar. Hoppas du hittar nåt du gillar!

2011-08-02 @ 10:29:01
Postat av: Robin

det där fåret är väääldigt sött

2011-08-02 @ 17:27:46
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0