MORNING GEAR

Busig och nyvaken. Strålande sol också. Nu går jag på långpromenad med jycken. Igår hade jag vin i en kaffekopp på kvällspromenaden, enbart för att inte se ut som en alkis.. det funkade tills mamma dök upp från ingenstans och bara "åh är det där kaffe, får jag smaka!".

"Eh, nej.. alltså.. rödvin.."


Idag blir det kaffe i koppen. Lovar.

Puss.

det där som hänger till vänster är förresten en drömfångare jag fick av Carrie. älskar den.


Feedback
Postat av: jo

gawd kvinna. youre hotness!!! jag och carrie gick på yoga tillsammans igår. wish you were here <3

2011-08-09 @ 02:20:28
URL: http://30daysofheat.tumblr.com
Postat av: Alice Eriksson

Du har sjukt snyggt hår! Jag önskar jag såg så bra ut när jag är nyvaken. Men i det tillståndet kan även den mest skarpsynta person ha problem med att skilja på mig och typ...roadkill.

2011-08-12 @ 02:37:09
Postat av: Alice Eriksson

Du har sjukt snyggt hår! Jag önskar jag såg så bra ut när jag är nyvaken. Men i det tillståndet kan även den mest skarpsynta person ha problem med att skilja på mig och typ...roadkill.

2011-08-12 @ 02:37:34

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0