MORE APT PICS

Man vet att man sitter för mycket vid datorn när man sitter och ropar "VART är bloggen?" till jycken i tio minuter. Sen kom jag på varför han inte fattade vad jag menade. Bollen, just det. Jesus.

Nu sticker jag till landet. Men först ska ni få se fler bilder på vår FANTASTISKA nya lägenhet. Jag ÄLSKAR Joanna, och det ser helt otroligt ut. Sovrummet är läskigt likt mitt förra. Dörren på samma ställe, exakt likadan garderob och så fönster längs hela ena väggen. Sen totalt avgudar jag golven, och det faktum att det finns ett fönster i vardagsrummet. Det saknade jag hela förra året.

Gud, det här gjorde mig på bra humör. Perfekt start på helgen.

Puss!

Vardagsrum

Haha, alltså älskade Joanna, tar en närbild på diskmaskinen, hahaha

Kök och standard-vinflaskan man får av landlorden när man flyttar in

Vardagsrum, sovrum till vänster

ÄLSKAR bardisken

Mitt sovrum! Garderob

Mitt sovrum vänster, Joannas höger. Hon frågade om hon fick ta det större, och självklart fick hon det. Gillar verkligen att sovrummen vetter åt samma håll. Vet inte varför egentligen..

Och så lobbyn. Jag menar.. Ja. Ni ser ju. Joanna är bäst.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0