MILA EYES

Litet tips från mig till er - vill ni vara trendiga i höst, måla ögonen exakt såhär. Den här Brigitte Bardot-svängen började skölja fram redan i sommar (jag har haft mina ögon såhär i tre månader), men nu dog Amy Winehouse och jag garanterar er att det kommer explodera. Sen är det väldigt fint och tar tre minuter att göra också.

Puss.


Feedback
Postat av: Jonna

sminket är fint men alltså... denna kvinna, är så sjukligt vacker. Har du sett black swan? jag dog.

2011-08-14 @ 01:57:03
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

Om jag har sett Black Swan haha? SJÄLVKLART. För typ hundra år sen. Minst :) Nja, alltså.. hon är okej. Hon är extremt sexig i den filmen däremot. Men alldeles för kort och flickig för min smak.

2011-08-14 @ 19:21:14

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0