"I'VE GOT A LITTLE SURPRISE FOR YOU"

Jag skojar inte, jag grät nästan. Och dessutom är det här en av mina favoritlåtar från hennes album 4. FANTASTISK låt. Den här brukade jag sätta på när jag duschade på mornarna i somras, instant good mood.

Och om ni är korkade nog att inte vilja se hela, se bara de 50 sista sekunderna. Jag har aldrig sett Jay så genuint lycklig. Helt underbart. Jag gillar förövrigt också hans ståndpunkt att varken stå upp eller applådera när Chris Brown uppträdde. Det är fint med integritet. Och jag avgudar hennes ståndpunkt också. Sättet hon bara släpper micken. "Jag älskar det här, men det betyder ingenting i jämförelse". Man märker att hon längtat efter det här. Så vackert.

Och just det, Gaga dödade "You And I". Totalt dödade. Se alla uppträdanden på MTV:s hemsida, tror jag.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0