BACK, BACK TO CALI, CALI

Hemma igen. Landade för nästan exakt ett dygn sen. Tog mig hem till lägenheten på egen hand, KOMMUNALT. Det var mindre kul att släpa 40 kilo helt själv, men det gick. Tog taxi sista halvkilometern. När jag kom fram mötte Joanna mig med ett stort leende och på den vägen är det. Bourbon sour och nachos med Johanna på Fly Bar, ett par förbjudna cigaretter, ett kärt återseende med puppy och så kramar från Carrie, Jared och Farid. Om drygt en halvtimme ska jag möta upp Bella för kaffe, innan dess ska jag hinna med en efterlängtad dusch.

Lägenheten är HELT otrolig, bättre än på bilderna. Det är nästan tre meter i tak, otroligt ljust, och lyckligtvis har Joanna fantastisk smak. Det är inte ens halvfärdigt och stället ser redan ut som att det skulle kunna platsa i nåt tidningsreportage. Suck, alltså. Det känns bra. Ni ska få se alldeles strax.

Och det första jag gjorde var att köpa skor. Dollarn ligger på 6,30 och Steve Madden får säga sitt första hej till min garderob. 600 spänn, KLART värt. Blir fantastiska i höst.

Imorrn blir det IKEA för ny säng, det lär bli så att jag och Farid säljer av lite av möblerna som hänger i storaget. Får lösa det innan skolan börjar.

PUSS.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0