AND MAYBE YOU'LL SETTLE, WELL, I WON'T

Igår blev jag och Lucas medbjudna till en viss sommarstuga. Vi åker imorrn, kommer hem söndag antar jag. Så rooooligt. Det är såna här grejer jag saknat i sommar. Bajsnödiga Stockholm klarar sig nog utan mig en stund.

Nu sjunger Beyoncé bara för mig och jag funderar på lite rödvin, hudvård och hemsidekodande. Förövrigt kan jag meddela att mitt singel-jag tydligen går hem hos brasilianare och australiensare. Synd att dom inte går hem hos mig. Mitt största problem just nu är att killar stöter på mig. Med andra ord - mitt liv är ett MYCKET bra liv.

Trevlig torsdag missar!

Puss.

FANTASTISK klänning h&m


Feedback
Postat av: Anonym

Visa bild på hela klänningen!

2011-08-04 @ 20:03:14

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0