IDIOTS AND LOVE

Hej gänget.

Ni har blivit sämst på att kommentera. Så min revolt är att inte blogga. Moget, va?

Nej, men ärligt talat är jag inte tillbaks på marken än. Svårt att vara det i den här staden, med de här vännerna. På ett bra sätt, alltså. Det finns inga tisdagar här. Det enda vi gör är att dricka, skratta, äta, dansa, leva. Har väldigt svårt att greppa att det är april nu. Tiden går fort och långsamt på samma gång. I fredags fick jag min lånetelefon av Kenny på 21st Amendment, där drack vi vattenmelonöl och åt hamburgare med hela RV-gänget från typ fyra på eftermiddagen och framåt. Helt underbart. Sen hoppade vi på skolbussen hem till oss och fortsatte. Det hade varit 25 grader varmt hela dagen och alla var lite höga av värmen, haha.

Väl hemma här drack vi whiskey och sprite innan vi stack ut till Fly Bar för middag. Vi var 11-12 personer där till slut, blev ett stort gäng. Vi åt middag och fjantade oss, sen stack vi till Ambassador och dansade ett par timmar. Fin kväll.

Ja, mitt hår är gult. Frisörnissen var upptagen, har tid onsdag vid 12. Äntligen.

På väg till bussen, fattar fortfarande inte hur vi lyckades undvika att bli avslängda

Älskade Joanna (hon OCH Carrie kommer till Sverige i sommar!!) och så Andrew med sitt klassiska move. My friends are too fucking beautiful.

Carrie försöker lära mig hur man använder en telefon

Jag visar hur duktig jag är, haha. Nu ska jag bara fixa simkort, sen är det in i den svängen igen. Fan-tastiskt.


Feedback
Postat av: emil

Nu kommenterar jag helt frivilligt och på eget initiativ!



Fan, jag vet att du pluggar reklam där borta, men hur mycket reklam gör du för Sverige egentligen? Först Alex och nu dessa? Hur lyckas du? Eller är kanske landet i sig helt oviktigt, och det bara är ditt förträffliga sällskap dom vill vara i, vilket nu råkade bli Sverige?



När kommer dom? Och ni kommer nästa månad va?

Och hur är det med Alex förresten? Saknar honom lite, det kan du hälsa om ni ses nån gång! Och Ambassador vill jag besöka innan jag dör, det stället har du nämnt flera gånger nu.



Vad mer... vad mer... fan jag borde ha delat upp den här kommentaren i 5 kommentarer istället, och använt 5 olika namn för varje kommentar så hade du kanske blivit jätteglad när du loggade in.



Hälsa Lucas och nazisten så hjärtligt förresten!

2011-04-05 @ 01:27:03
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: jonna

Ett, du kan vara sämst på kommentera. Två, jag är avundsjuk på att du är brun och snygg så mina bleka feta fingrar vägrar skriva. Tre, det har gått så sjukt snabbt.... jag menar, april?! Hur hamnade vi här? 4, jag älskar att man hos dig, lever som hos mig, måndag som torsdag, fredag som lördag, man lever... :) Kanske ett glas vin för mkt i veckan och man blir kanske fattig av att äta för god mat... meeen man lever :) puss fis.

2011-04-05 @ 08:30:12
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0