FIRST DRAFT BOOST MOBILE

Fullkomligt underbart att vara ledsen, trött, stressad och sen även nedskjuten. Lämnad. Helvete, alltså. Dessutom har jag mens. Kul liv. Verkligen. Alla rätt just nu. Ska träna snart, då kommer jag må bättre. Få ut lite.

Men vet ni vad jag tycker om, i alla fall? Någonting har förändrats i mig. Självklart blir jag ledsen eller förbannad om folk beter sig dumt. Men inte från botten av min själ. Jag går inte sönder. Jag mår bra. Mina vänner kommer in genom dörren till cafét och får mig att le. Jag har människor som älskar och bryr sig om mig, och jag älskar och bryr mig om dom. Jag börjar känna mig trygg. På riktigt. För första gången på så länge.. det är en fin känsla. Jag tycker om den. Och jag älskar att välja att vara glad. Istället för att ge in till tårarna. Jag ska jobba för att bli ännu bättre på det.

Jag tappade bort mig själv för en stund. Glömde bort hur mycket jag älskar mitt liv. Glömde bort att jag vet vem jag är, vart jag är på väg. Jag tror att jag äntligen slutat sväva. Börjar känna mig lite mer grounded. Jag vet redan vilken riktning jag ska gå. Måste bara fortsätta rakt fram. Att man kan glömma det för en stund är inte så konstigt. Men nu är jag tillbaka.

Hursomhelst. Satt uppe till fem inatt. Helt jävla död efter en lång dag med plugg och möten. Slet med Boost, försökte skriva ner idén, photoshoppade, pratade med tjejerna i onlinegruppen. Alina har varit så JÄVLA duktig och gjort sjukt extensive work för Borderlands, och inte bara mycket, utan kvalitetsskit också. Jag fick lägga lite tid på att prisa henne och ge henne lite olika förslag på fortsatta riktningar, men nu är jag rejält exalterad inför vårt slutresultat, alltså. Trodde det aldrig, men både Boost, Sweet Leaf och Borderlands ser RIKTIGT bra ut nu. Kan bli portfoliogrejer alla tre. Helt otroligt. Sen att jag kommer få art directa alla tre är en helt annan sak, haha.

Vaknade åtta minuter innan mitt möte började i morse, FLÖG upp ur sängen, borstade tänderna, borstade håret och så ut genom dörren. Helvete vad min kropp och min hjärna inte tycker om mig nu. Jag har aldrig känt mig så bipolär i hela mitt liv. Måste jämna ut de här topparna och dalarna på något sätt. Har inte tid att gå in i väggen. Satte mig ner med Mireya och gick igenom vad vi behöver göra under veckan. Sen kom Noah in och bad mig art directa briefen. Spring Show-deadlinen är onsdag, vi MÅSTE ha klart Geico tills dess. Den här veckan alltså... ja. Hursomhelst. Nu måste jag köra Sweet Leaf hela dagen, helst hade jag börjat med loggorna till Brand&Branding, men det får nog vänta.

Tweakar Boost hela tiden, men har svårt att ta det hela vägen hem. Orkar ärligt talat inte förklara idén just nu, här är vart jag ligger visuellt i alla fall. Medans jag hetsskrev på Skype lyckades jag naturligtvis spara psd:n som jpeg, så ja.. grattis till mig. Hoppas ni gillar det, haha, för jag kommer inte kunna göra några ändringar. SUCK alltså. Jag som trodde jag kunde multitaska. Inte direkt. Första är alltså flyern och sen är det början av vad jag tänkt för web-banners.

Det är i alla fall strålande vackert här, sol och 17 grader. Skönt med lite värme.

Okej, puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0