PIC UPDATE SF

Okej missar, ni har varit så förstående när jag varit borta, så här ska ni få tusen bilder på rad. Det här är ett random utplock från senaste tiden, jag har varit dålig med sånt känner jag. Snabb beskrivning under varje bild.

Puss!




Joanna är den typiskt amerikanska girl-next-door-tjejen. Rullar ur sängen svinsexig och bär väldigt sällan högklackat. Fin är hon. Här beställer vi öl på 21st Amendment.



Carrie var dryg som fan mot mig första gången vi träffades i en illustratör-kurs. Kallade mig Malibu Barbie och tittade lite snett. Sen hade jag nån snygg tröja på mig som hon uttryckte beundran över. Resten är historia. Vi var avigt inställda till varandra bägge två, men gav efter till slut. Nu är hon en av mina absolut bästa vänner, och att hon kommer till Sverige i sommar får mig att studsa lite upp och ner av lycka.





Man kan aldrig ha för många snygga vänner. Sofie är planner, träffade henne för första gången i februari i Brand&Branding-klassen. Hon är sådär riktigt äckligt snygg. Även från framsidan, alltså.






Välbehövlig rast från skjut-mig-i-huvudet-klassen of the century - HTML. Dreamweaver kan fara åt helvete, jag håller mig till Flash. Hursom, det här fiket heter... Specialty Bakery, tror jag. Dricker islatte och äter god, liten quiche vanligtvis. Personalen är sådär härligt slött trevliga. Inga outlets har de för datorn, enda minuset.




Spontanmiddag med Sofie på franskt turisthak. Okej mat, gott vin, bättre sällskap. Varför omger jag mig med snygga 20-åringar? Vilken intelligent 24-årig kvinna med åldersångest gör det? Jag älskar dom. Kan inte låta bli.










Haha. Sjukt mobbade bilder, men skitsamma. Från Carries födelsedag. Oj, så vi dansade. Och hoppade. Och skrek.




Spaz visar oss hur vi ska lägga upp vår reklamfilmsinspelning. Djupt konfunderade team members.




Bara i San Francisco. Var ute och strosade en dag. Och gick förbi detta. En halv bagel i en sko. Och så två batterier. Jahapp.






På Fly Bar, ett av våra favorithak. I vanliga fall blir det Bourbon Sour och nachos, den här gången blev det Stella och hummus. Minst lika fint det.



Mitt hår var så bra idag! Frisören lurade ju på mig sånt här Aveda "det här schampoot tar bort allt det gula"-schampoo. Och det fungerar fan i mig. Typ på stört. Känns det lite gult, så tvättar jag håret. Och då blir det "kallt" igen. Fantastiskt, ju.




Idag på Out Of The Closet. De ville ha 150$ för den här klänningen, lite väl saftigt, även om det var grymt bra kvalité för att vara second hand. Får leta vidare. Detta är alltså till Rug Doctor-spoten.


Bra så? Vardag och helg i SF.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0