SOFI

Alltså, Sofiiiiiiiii. Jag vet inte vad det är med den här kvinnan. Killar brukar inte tycka hon är snygg. Men hon är så fin, va. Typ det finaste jag vet. Vet inte vad det är med hennes kropp, den är ju skitsnygg naturligtvis, men har aldrig hört vare sig killar eller tjejer dåna över den heller.

Jag dånar. Hon är så extremt proportionelig. Symmetrisk överallt. Och hon ser så otroligt naturlig ut. Det är bara en vanlig, svensk kropp. Fast perfekt. Vanlig, svensk, perfekt kropp. Förstår ni vad jag menar? Det ser ut som hon är uppväxt på mjölk och ostmackor liksom. Hennes lår ÄR större än hennes vader, som det ska vara. Hon har muskler. Hon ser ut som en kvinna, inte som ett skelett. Och så ligger hon precis perfekt och balanserar överallt, hon är inte för lång, inte för kort, inte för kurvig, inte för smal, inte för porrig, inte för pryd. Hon är lika jävla sexig i galaklänning som i tshirt och jeans.

Ja, jesus. Så otroligt tilltalande.


Feedback
Postat av: jonna

haha jag och sara brukar prata om henne till varje frukost då vi båda trillar in på hennes blogg. Hon är dreglad över. Men så sjukt märkligt att inte ALLA ser det... jag tänker på det typ jämt. Eller ja, ibland

2011-04-28 @ 07:40:48
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: j

Assa, ja, Sofi Fahrman har latt snyggast kropp i typ hela javla universum. MEN hon ar ju faktiskt typ skitsmal. Och tranar galet mycket. Ingen vardering i det, jag skulle garna orka vara sa anal med min kropp. Men jag kanner nog inte alls igen att hon ser ut som att hon har vuxit upp pa mjolk och ostmackor. Det dar ar en nogrannt minituost tonad kropp med mycket MYCKET eftertanke.



2011-04-28 @ 22:55:14
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: J

Assa ja, Hon har universums snyggaste javla kropp men hon ar ju inte direkt effortless. Hon ar faktiskt valdigt smal (aven om hon har schyssta proportioner) och hennes kropp ar byggd av nogrannt utraknat traning och kost. Och det ar ju inte alls fel att vara san. Jag tror bara att det ar farligt att benamna tjejer som ser ut sadar som naturliga och svennigt halso sunda, for det ar dom ju verkligen inte.



Nu kanske det inte var det du menade, jag laste sakert in mina egna issues i dethar. Haha. Any how. Snyggaste javla kroppen i stan. Om en manad hade jag tankt mig att jag skulle ha sana magrutor!

2011-04-28 @ 23:01:27
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: Cim

Definitivt, hon tränar svinmycket. Utan tvekan. Kör mycket kampsort vet jag.. dessutom rör hon ju på sig konstant. Springer hon inte runt i klackar så är hon skidlärare liksom..



Jag tycker faktiskt inte hon är "skitsmal". Jag utgår från vad jag tycker är för smalt, alltså typ skelett, modeller. Jämfört med det tycker jag Sofi är "normal" (omöjligt ord), hon ser sund ut liksom.



Noggrant uträknad kost, tror ärligt talat inte det.. jag tror hon har extremt bra ämnesomsättning. Som jag. Hon käkar hamburgare fem dagar i veckan och så länge hon liksom rör sig typ ibland så syns det inte. Jag är likadan. Sånt där är ju genetiskt..



Jag vet att många tjejer hatar att höra sånt, men så är det liksom. Finns så många brudar som helt enkelt inte behöver lägga tid, de ser bara ut sådär naturligt. Signe Siemsen är ett annat exempel. Eller Kenza för den delen. Tränar lite, käkar mycket, ser ut som gudinnor.



Puss!

2011-04-28 @ 23:21:03
Postat av: J

Oj vad storigt att den dubbelpostade, samma kontenta iallafall. Gud det haller jag med om somliga ar fodda med genetiken fran himlen. Jag har ju inte direkt dragit livets tuffaste javla lott sjalv.



Det var inte riktigt det jag menade, det far man garna ha men hur manga ar det som har det? Jag forsokte uttrycka att det stor skiten ur mig nar man lyfter fram tjejer som Sofi som "naturligt harliga" det genererar liksom bara annu mer press att de skulle rulla ur sangen sadar varje morgon utan att anstranga sig ett skit.



Vissa gor det. De allra flesta masta jobba stenhart. Och genetik fran hennes sida, javettefan, kolla syrran assa, hon ar ratt bastant!



Begreppet skitsmal kan vi ju ta i all evighet sa lets not. Haha. Skitsamma eg. Jag har trakigt pa jobbet. Da tar man sig tid att kommentera Sofi Fahrman.

2011-04-29 @ 01:26:15
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: Cim

"Det är bara en vanlig, svensk kropp. Fast perfekt. Vanlig, svensk, perfekt kropp. Förstår ni vad jag menar? Det ser ut som hon är uppväxt på mjölk och ostmackor liksom. Hennes lår ÄR större än hennes vader, som det ska vara. Hon har muskler. Hon ser ut som en kvinna, inte som ett skelett."



Muskler kommer ju naturligtvis av att man tränar, avr för otydlig.. alltså det syns verkligen att hon tar hand om sig själv. Sådär definierade vader har man inte om man inte kampsportar eller liknande. Så det ligger definitivt mkt träning bakom.



Det jag menar med mjölk och ostmackor är bara att hon är ingen crazy diet-girl liksom.. hon äter onyttigt, hon äter nyttigt.. hon har hittat en skön balans, känns det som. Hon ser inte MAGER ut, det kanske är ett bättre ord. Hon är inte undernärd. Helt enkelt.



Och nej, du har helt rätt.. det är väldigt få tjejer som har sån tur med genetiken. Men jag önskar att jag kunde gå upp iaf ett par kilo i vikt. Bröst vore fint att ha, exempelvis, haha. Det finns plus och minus med allt.

2011-04-29 @ 02:45:40
Postat av: J

Nej hon ar fanimig inte undernard det haller jag verkligen med om. Antar att hon ar battre an mycket annat. Jag ar bara, som du vet, sa sjukt engagerad i unga tjejers kroppsbild och relation till sin kropp. Och jag har hangt upp mig pa henne, eftersom hon verkligen ar en forebild men verkar ha ett lite oskont forhallande till sin kropp. Dommer henne sakert hart for att jag tycker att hon verkar sa javla osympatisk.



Befriande foressten att hora att nagon omkring mig INTE vill ga ner i vikt. Cred for det. Stark och halsosam, det ar det nya svarta.



2011-04-30 @ 01:54:33
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0