QUICK

1. VARFÖR kommenterar ni inte mina fina kläder som jag köpt? Tyckte ni det var fult. Omöjligt. Eller? Ni måste ju gilla åtminstone en av dom. Skärp er.

2. Blev raggad på av en hemlös, ung kille igår. Gick förbi Victoria's Secret med Lucas, han ler och säger "you know I'm up for adoption right? I can totally cuddle!", och pekar mot hunden. Haha. Ganska sött. Han fick ett leende. Ärligt talat övervägde jag snabbt att bjuda med honom på en öl nånstans. Bara för att vara snäll. Och för att jag tycker om öl. Men var för stressad, naturligtvis.

3. Nu sover jag sju-åtta timmar per natt och är tröttare än ett missfoster när jag vaknar. Det verkar inte som om min hjärna gillar att aldrig vara nedkopplad. Synd för den. Det finns ingen off-knapp på ens främsta tillgång, kom igen nu.

4. Varför är jag alltid drygast på morgonen?

5. Bara konceptet med en punktlista är drygt.

6. Kenza har varit så äckligt snygg på senaste att hon irriterar mig. Men jag älskar henne, av en väldigt enkel anledning. Ju fler elaka kommentarer hon får kring hur kåt hon är på att visa upp sin egen kropp, ju fler BH-lösa bilder lägger hon upp. En sån tjej måste man tycka om.

8. Nu ska jag äta mina fattiga rostade bröd och göra mig i ordning. Har gjort noll läxor till dagens två lektioner. Suck.

7. Okej. Puss hej.

8. EDIT: Eh. Glöm det jag sa om kommentarer. Kom på att ni fan varit duktiga att kommentera på senaste. Dessutom har ni växt, era små hjärtan. 30-40 nya läsare. Vad gör ni här? Eller välkomna, menar jag. Fantastisk blogg detta. Tell your friends. Puss på er.

Feedback
Postat av: R

LIKE!

2011-04-21 @ 20:42:32

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0