I'M ON THE RIGHT TRACK BABY, I WAS BORN THIS WAY

Alltså. Min första tanke när beatet kom igång i början var:

Adam. Tensta. Det här hade lika gärna kunnat vara hans (och han borde köra nåt till detta beat, utan tvekan).

Men alltså. Born This Way tog ett tag innan jag började älska den. Nu exploderar hela stället varje gång DJ:n bestämmer sig för den ute. Herregud så jag och Carrie skriker till den. Carrie är alltså totalt och fullkomligt besatt av Lady Gaga. Igår tog hon tag i mig och skrek "HAVE YOU HEARD HER NEW SONG?!". Spelade den i bilen. Och jesus...

Eller Judas, snarare.

Beatet är FANTASTISKT. Vågar inte ens tänka på vad som kommer hända när den här hamnar i händerna på riktigt bra DJ:s. Herregud, alltså. Kommer dö när den spelas på Ambassador. Beatet är fantastiskt. I övrigt tycker jag den är sämre än Born This Way. Men fortfarande. Grym. Älskar.


Feedback
Postat av: j

den har sparkar born this ways rumpa for mig, vad tycker vi om call your girlfriend? jag ar helt stuck nu aven om jag HATADE den forsta lyssningen.

2011-04-19 @ 00:10:40
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: milena malmros

Den är så bra :D vad tycker du om hennes nya album? :)

2011-04-19 @ 00:33:07
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0