IDIOT LOVE

I onsdags var jag ganska nere. Skolhelvetet. Och massa annat. Sent på kvällen piper telefonen till. Och sen börjar Facebook explodera. Och helt plötsligt har dessa människor jag är lycklig nog att kalla vänner invaderat lägenheten. They brought smiles and vodka. De får mig att le. Och hur mycket jag än hade att göra så nickar jag jakande när de säger "vi ska ut". Vi gick ut och dansade sönder Infusion. Sju stycken älskade människor, som vanligt.

Alltså. I can't even anymore with you guys. I don't know how I'll make it this summer without you. But I'll run with what Andrew said.

"I'm having separation anxiety, but I can do anything good".


So beautifully said. And I feel the same way. I love you and I'm gonna miss you. But I can do anything good.

You guys.. Speechless.

Feedback
Postat av: Maria

Så jäkla härligt när man träffar rätt med vänner sådär. Nästan så man är kär på riktigt i varenda en för kärleken till dem är så obeskrivlig stark. Har själv "min" grupp av vänner som jag hittade för ca 1 år sedan, jag blir 24 år i år.

Vad jag ville ha sagt var nog mer att jag känner igen mig så mycket av dina känslor och att det faktiskt bevisar att man kan hitta och bygga äkta vänskap även i vuxen ålder.

2011-04-17 @ 00:26:47

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0