FORGIVE ME FATHER

För jag har syndat, helveteeeee... Men så går det. Den här första virkade saken, en sån har jag letat efter i typ hundra år. På stranden över en bikini, på stan över typ en nude slip. Hoppas, hoppas den är lika fin i verkligheten. Och klänningen kunde jag inte låta bli. Kunde. Inte. Låta. Bli. Var inte colorblocks inne i år?

Fri shipping, ingen skatt och 25 % off i alla fall. Cirka 700:- för bägge. Från Motel Rocks.


Feedback
Postat av: Camilla

Jag har bläddrat igenom dina mysiga sidor, dragit i mig massor om SF och funderat (fina bilder!)... Är påväg att flytta dit, träffat en amerikan och kanske blir det skola där till hösten. Skulle så gärna vilja ställa dig ett par frågor, vill du lämna din mail? Kram Camilla

2011-04-20 @ 14:53:42
Postat av: Cim

Haha men vad fint :) Absolut. [email protected]. Fråga på! Kram

2011-04-20 @ 18:31:32

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0