ELIN

Vaknade till jycken som hoppade upp bredvid mig i sängen. Strosade runt lite på nätet. Elin sa till mig för några veckor sen "Cim, du har aldrig varit snyggare" (under pågående diskussion om åldersångest).

Eh, ja du. Den meningen kan vi ju göra tillbakakaka på. HELVETE så snygg du är blomman. Kan inte vänta på att få pussa på dig lite.


Feedback
Postat av: Elin Johnsson

Men vackra fina bäbis! Du är en pärla! Jävligt snygg sån. Jag längtar ihjäl mig efter sommarn. Fattar du hur många underbara AW vi kommer köra, och dansgolv vi kommer repa. Bägge två i Stockholms sommarnätter, 24 år och aldrig snyggare! ;-)

2011-04-26 @ 23:48:27
URL: http://elinelin.tumblr.com
Postat av: Cim

AlLLTSÅ ATT HA DIG TVÅ KVARTER BORT UNDER EN SOMMAR. Helt jävla sinnessjukt. Har inte hänt sen vi var 15. PUSS

2011-04-27 @ 04:03:32

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0