BOING!

Alltså, kolla nördpatrullen.

Från när hela vårt gäng var och hoppade trampolin, självklart har jag glömt att berätta om det. Min bloggådra är död, typ. Det finns alltså ett ställe som heter House Of Air. Ligger vid Crissy Fields, väldigt nära Golden Gate-bron. Det är en industrilokal. Med trampoliner. Japp. Ni läste rätt. Och vi åkte dit. På en fredagkväll klockan nio. Sju stycken 22+ college-studenter. Och så betalade vi 14 dollar för att hoppa trampolin och nästan kissa på oss av skratt i en timme.

Vänner. Vi har pratat tillräckligt om dom va? Jag vet. Svårt att låta bli. Detta var förövrigt Andrews initiativ. Innan timmen var över hade vi spelat dodgeball tills vi dog allihop, Jared träffade mig stenhårt i ansiktet en gång (öppnade naturligtvis genast upp för "Jared hit me in the face with his balls"-skämt), och naturligtvis hade vi garvat ihjäl oss åt det faktum att alla var där i spandexbyxor. Alla "normala" människor, det vill säga. Typ tjockisar. Och barn. Och så vi. Carrie i spetsshorts, jag i jeans, Joanna i skjorta.

Dessa människor. Man kan inte leva utan dom. Och man kan inte stoppa ner dom i resväskan och smuggla med dom hem.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0