BACK

Hej hjärtan.

Börjar så smått återvända från de döda. Svävar gör jag fortfarande, men det accepterar jag. Det finns inga "ryck" i livet jag inte utforskar, så har jag alltid varit. Lite eftertänksam är jag, tror det är omöjligt för min rationella sida att släppa taget helt. Men jag är nöjd med balansen. Jag kan vara vild. Och jag kan stå stadigt också. Men flyter mitt hjärta över från ena sidan till andra för en stund - då följer jag alltid med. Livet är för kort.

Men det har jag talat om för er så många gånger, det borde ni veta nu.

Fin dag, förövrigt. Det här är nog första dagen sen februari då jag känt mig produktiv på riktigt. Smygstartade igår dock. Mailade CSN om pengar för sommaren och så bokade jag flyg hem. Åker den 24:e maj, landar sent på kvällen den 25:e. Bara 3800:-, sjukt billigt. Bra dollarkurs just nu, 6,19 senast jag såg efter. Sen imorse tränade jag, just nu fokuserar jag på ben, mage, rumpa. Tro mig, det behövs. Har aldrig varit så o-tonad. Men med mina gener borde jag kunna fixa det på en månad.

Efter träningen pysslade jag med onlineklassen i några timmar, sen gick jag ut med Lucas, lämnade av ett UPS-paket, köpte kaffe och mötte Cassia från min tv-grupp på vägen tillbaks. Vi hade AD-möte i några timmar, scoutade locations till en reklamfilmsinspelning lördag den 30:e april, letade statister, kläder och så vidare. Gick ut och hittade en bröllopsklänning för 150$, Goodwill såklart. Det är hyfsat dyrt, tänkte se efter om vi kan hyra istället.

När jag droppat av henne vid 5-tiden handlade jag mat, vin och vitaminer på Cala, sen gick jag hem, hämtade hunden igen och gick ner till VS och Sephora. Jag brukade skita fullständigt i skönhetsprodukter, så kalla det en 24-årskris. Eller så har jag bara bestämt mig för att vara mitt vackraste jag inför Jenna i sommar. Cim 2.0. Jag hakar på Blondinbella. Dessa jävla 20-åringar och deras initiativtagande. Man måste älska dom. Imorrn ska jag fixa p-piller med Carrie, sen möte med Brand&Branding-gruppen på kvällen, sen torsdag ska jag lösa HTML tillsammans med Bella över lite vin kanske. Skjuter mig snart i huvudet över den klassen. Men nu är det bara fyra veckor kvar.

Hursomhelst. Fin dag.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0