the apartment

Nedan följer de första bilderna på lägenheten.

Glad nu. Så skönt. Imorrn flyttar vi in alla våra möbler från storage, söndag blir det Ikea med våra älskade mex-tjejer.

Puss!

Ena sidan av vardagsrummet




Sovrummet sett från dörren ut till vardagsrummet




Sovrummet. Som ni ser går inte väggen hela vägen upp till taket. Cool detalj tycker jag, känns luftigt.




Älskar spegelgarderoben!




Badrummet




Köket. Så jävla värt att ha plats för matbord i köket, äntligen




Köket sett från hallen. Dörren till höger i bild går till hallgarderoben, helt okej storlek. Älskar att hallen är så bred, vår förra var cp-smal, här kan man gå förbi varann utan att krocka. Score. Och ja, det är dimmers på kökslampan också! Haha.

Vad tycker ni? Beboeligt?

Puss.

Feedback
Postat av: zahra

Oj, vad glad jag är för er skull. Det var inte en lätt vecka men ni klarade det elegant. Stolt över er! Jag tycker att ert hem är verkligen jätte fint.

2010-09-04 @ 11:08:55
Postat av: Eva

Åh, den var ju jättefin! Jag älskar golven och de inbyggda hyllorna. Får man fråga vad hyran är för en sådan liten pärla?

2010-09-04 @ 11:52:08
Postat av: Elin

Men, FINT. (everything will e okay in the end, if it's not okay it's not the end)

2010-09-04 @ 14:36:48
URL: http://www.elinelin.tumblr.com
Postat av: Cim

Tack snälla Zahra, vi är så glada nu. Önskar ni var här och kunde se det.



Eva, hyran ligger på 1500 dollar, alltså 11 000:- som dollarn står nu. Det är, tro det eller ej, väldigt billigt för ett one bedroom mitt i stan.



Just det, Elin, just det. Tack för att du påminde mig :)

2010-09-04 @ 18:21:05
Postat av: Moa

Fräscht ju! Tror du att ni kommer trivas? Visa gärna fler bilder när ni fått in lite möbler osv. Hur länge tänkte ni stanna förresten?

2010-09-07 @ 11:27:14

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0