summer in the city

Två fina saker med att bo i San Francisco just nu:

 

Älskar den här tiden i SF. Sommaren blir så extended. Om det blir som förra året kommer det här fortsätta till december. Det gör att alla problem verkar mindre, på nåt sätt.

Att dollarn rasat nästan med 50 cent sen vi kom hit är SÅ JÄVLA BRA. 70 dollar är nu 450 spänn, istället för 510. Förstår ni att kursen styr lyxen i våra liv totalt? Låg dollar betyder mer kläder och dyrare mat. Hög dollar betyder inga kläder och makaroner med ketchup. Nu är den låg - vi ska njuta så länge det varar.

Emil och Jenna, jag hatar er bägge två för att ni inte kommer hit. Ni är sämst. Men det är er förlust, bokstavligt talat. Tänk hur kul ni hade haft. Och Jenna, vad i helvete är ditt problem, ska du svara på mina mail nångång?

I övrigt har jag inte tid med det här. Jag måste plugga.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0