summarize or go home

Hej gäng.

Känns som jag har tusen grejer att blogga om, men klockan är 1 och jag vill sova. Typ hög på chips och det italienska kaffet jag drack i eftermiddags, men ändå - sova. Kan dra en snabb genomgång på grejer ni frågat om:

- Mina sångklipp kommer upp snart. Tänker inte lova nåt, men snart.
- Läraren tyckte om Smart Car-idén, han sa att den var värd att utveckla vidare. Jag känner typ.. ingenting för den. Jag börjar bli bra på att inte älska mina egna idéer. En god vän till mig, amerikan, sa att jag borde kämpa med den för att copyn var så bra. Framförallt "bror"-meningen. Han sa att den tog rätt i hjärtat, där den hör hemma.
- Dual biographyn idag gick bra. Läste upp den inför klassen. 600 ord ungefär. Kan lägga upp den här, men tror ärligt talat inte det är intressant. Mark Fenske måste ju vara helt okänd för 90 % av er.
- Fick ett genombrott för Trojan Condoms idag på copy-lektionen. Ska berätta mer om the ups & downs in advertising imorgon. Det är ganska intressant, den där minuten precis innan en idé trillar ner i huvet på en. Har i alla fall spenderat fem timmar nu på kvällen med att art directa den, medan Farid var ute och drack med våra vänner. Engagemang, vänner, engagemang. Ni får se den imorrn, förhoppningsvis.
- Copy-lektionen idag var extremt inspirerande i stort. Jag kom hem och hoppade upp och ner av ren energi i en kvart. Det finns inget annat yrke i världen som skulle få mig att känna på det sättet. Så vet jag att jag hittat rätt.

Hmm.. det var allt, tror jag. Allt går för fort nu. Har en miljon grejer att göra, hela tiden. Vi har varit ute en gång sen vi kom hit för nästan fyra veckor sen. Men allt faller på plats snart, hoppas jag.

Puss grisar, hörs imorrn.

Älskade Mad Men

Feedback
Postat av: robbah

varför gifte hon bort det fina namnet :(

2010-09-16 @ 19:36:35
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Cim

jag veeeet. med äcklig läkare.

2010-09-17 @ 03:45:30
Postat av: robbah

HON FÖRTJÄNAR BÄTTRE!

2010-09-17 @ 14:34:44
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0