nelly dress

Hade jag haft större tuttar hade jag köpt den här klänningen på DIRR, som Chris skulle sagt. Fy satan så snygg hon är, fröken Zouiten. Och vilken klänning. Hej nyår.

Från Nelly tror jag.


Feedback
Postat av: Jonna

köpte en exakt sån igår... lämnade tillbaka idag. Vet inte om jag ska gå och köpa den igen för jag ångrar mig såå. Ska jag?! Fan, kaaous.



Och ja, din polare suger hästpung och det gör att du jobbar ännu hårdare... det är faneimig talang. För att göra det bästa av det bästa utan att egenligen "behöva" skapa så bra... hm... det måste vara riktigt riktigt svårt?

2010-09-28 @ 01:53:59
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

Gå tillbaks och köp.



Och ja, det är svårt. Som tur är så är ju jag sån som person - jömför mig med mig själv, tävlar mot mig själv. Så jag påverkar inte alltför mycket än så länge.

2010-09-28 @ 04:21:20

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0