lace up

YES. Har köpt en present till Farid idag. Observera en. Måste köpa fler. Men ändå. Han kommer bli glad :-)

Fick ett ryck idag när vi var ute och kikade på stan. Jag tänker gå igenom hela min garderob och tänka ut exakt vad det är jag behöver köpa, så jag slipper de irriterande felköpen man kan göra ibland. Shopnastygal är så jävla fint just nu att jag vill lägga hela höstbudgeten på dom. Fast det är sommar här, så det verkar inte bli några höstkläder. Men i alla fall.

I skoväg vill jag ha ett par svarta, cleana kilklackar. Helst mocka, ankelhöga. Inga dragkedjor ingenting, bara helt cleant. Kan inte vara omöjligt att hitta. Ett märke som heter Chinese Laundry har ett par för typ 80$, men då fanns det ingen platå framtill. Vilket nästan är ett krav. Obekväma skor har jag enbart på mig när vi kör en långkväll på nån av klubbarna trettio meter från dörrn. Då står jag ut.

Intressant också är att de dyraste köpen oftast är bäst. Förra hösten köpte jag ett par höga stövlar på Nine West för typ 200$, dom har jag använt konstant sen dess. Passar till allt. Utöver dom så köper jag nästan aldrig dyra grejer. Stövlar kan man ju ha hur länge som helst om man köper en hyfsat klassisk modell, det var därför jag la så mycket pengar på dom. Mycket riktigt ska jag inte köpa några nya den här hösten heller.

Förutom ankelhöga kilklackar då.

Alltså, jag vet inte vad jag dillar om. Nu måste jag plugga. Flash blev min bitch 3:00 igår natt. Men nu måste jag göra en logga för en asiatisk restaurang. Ingen vila, ingen ro.

Puss på er.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0