just kill me now

Jag kan säga direkt att det kommer bli glest med blogginlägg den här veckan. Flash-kursen dödar mig. Inte bara för att det är ett helt nytt språk, mycket för att det känns så jävla outdated också. Liksom, ska vi allvarligt behöva sitta och matcha koder med namn och fan allt vad det är. Jag är ingen jävla webdesigner, jag är COPYWRITER. Åååååh frustrerande.

Jag kan i alla fall göra en studsande blå boll med ett ansikte nu. Han blinkar också. Och slutar hoppa när man närmar sig med musen. Så om det är nån som vill anställa mig baserat på det är det bara att maila.

...

Farid har också två vidriga veckor framför sig. Ni förstår inte hur mycket läxor vi har nu. Och det är ingen idé att skriva ut, för det är ganska omöjligt för er att fatta hur lång tid all enskild grej tar. Carrie och jag pluggade mellan lektioner idag, det kan ha räddat mitt liv. Vi får se på torsdag. Då ska vi dricka vattenmelonsöl på 21 Amendment, oavsett hur mycket läxor vi har tills nästa vecka.

Här är en screenshot av Stone-postern. Läraren tyckte verkligen om den. Han gillade framförallt copyn och behandlingen jag satt på titeln. Fan-tastiskt.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0