hawaii leather platform

Förresten! Mina nya skor har kommit. Och dom passar! Helt otroligt. Jag har alltid problem med formen, men här satt dom som en smäck. 14 centimeter klack, jag blir nästan lika lång som Farid i dom här. Hyfsat bekväma är dom, det är ju inte sneakers liksom, men platån hjälper.

Plus att jag är sån jävla hycklare kom jag på. Brukar säga att jag hatar överexponerat. Men! Inte på modefoton. Då tycker jag det är snyggt. Ger Wildfox-känsla. Men andra överexponerade scenarion gillar jag inte. Så har vi rett ut det.

You like? Dom kommer alltså från Asos Sale-avdelning. 50 dollar, nedsatta från 145 dollar. Äkta läder och äkta trä. Finns också i svart, alltså att läderdelen är svart. Sjukt fina är dom, tycker jag.


Feedback
Postat av: pojken

look at them legs ...

2010-09-13 @ 01:54:43
URL: http://littlebeard.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0