grey shades

Hej gäng.

Sitter och pillar i Photoshop med en poster till filmen Stone. Ni får se den strax.

Annars tar jag kort på mig själv. För jag har ingen Ditte att ta kort på. Och ingen Jenna. Jag är helt ensam. I ett stökigt rum. Och satan så full jag blev igår. Vi var hemma, men tror jag drack drygt en flaska vin själv. Det sista jag minns är att jag jagar Lucas genom lägenheten. Han var överlycklig. Farid var lite mindre nöjd. Sen vaknade jag klarvaken vid typ fyra, fortfarande full. Då väckte jag Farid och tvingade honom att lyssna när jag pratade om massa gamla minnen från grundskolan. Tror jag tjattrade i en timme ungefär, sen dog vi bägge två. Herregud, alltså. Ska hålla mig till öl.

Puss. Jag är INTE näck på andra bilden, har skinnshorts på mig. Sådetså.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0