get up and move

Vill ni veta hur mycket jag har att göra? Vill ni veta hur lite sömn jag snittat de senaste sju dagarna? Nej, det är klart ni inte vill. Fy fan så tråkig läsning. Men jag kan säga såhär, klockan 3 inatt fick jag mitt breakthrough i Flash. Åtta timmar tidigare grät jag av frustration. Men det löste sig. Vilket betyder att jag idag kan njuta av de TRETTIO graderna vi har här i SF. Det här är vad som händer när dimman håller sig borta.

Och vem var det som sa att det var kallt i SF i oktober. Emilgris? Well, ett par dagar kvar, får se om det sjunker till Sverigeklimat, hjärta.

Det bästa med sån här värme är att man längtar lite till "hösten". Jag är så cp-trött på mina sommarkläder just nu.

Och Elin, min älskade vän, skrev en kommentar och frågade hur det funkar i skolan med att folk suger pung så mycket. Liksom, "finns det jobb i branschen för de dåliga?". Det tror jag säkert att det finns. Så länge dom åker hem till sina respektive land. I USA och i Sverige så ska du vara riktigt bra för att få ett jobb, tror jag. Sen känner jag folk som jobbar i Asien exempelvis som är så dåliga att dom aldrig skulle komma in på Berghs. Allt beror på vart du är villig att flytta.

Som Färid och jag. Vi ser oss väl stanna i San Francisco helst. Eller Berlin. Möjligheterna är oändliga med det här yrket, så länge man är redo att lyfta på röven och testa nåt nytt. Ser oss bo typ såhär:


Himmel så fint. Nu ska jag bli brun.

Puss.

Feedback
Postat av: Elin

Haha, det ser ju verkligen ut som er! Iaf som dig! Sjukt fint, får jag flytta in?

2010-09-28 @ 03:42:09
URL: http://www.elinelin.tumblr.com
Postat av: Cim

Självklart. Kan jag steka ägg vända på en sida åt dig varje morgon.

2010-09-28 @ 04:20:03

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0