flash : forward

Lektionen idag gick bra. Älskade lärare garvade i fem minuter åt min Gorilla Glue-ad, om ni minns? Den med Tiger Woods. Den här läraren har inte skrattat än. Nu skrattade han, länge, sen sa han att det var väldigt, väldigt bra. Jag vet redan att det är min bästa kampanj, men det är alltid skönt att få förnyat förtroende. Han tyckte också om den här Smart Car-idén. Jag ska kampanja ut den till nästa vecka.

Nu ska jag sova. Jag börjar lära mig flash, förövrigt. Vet inte ens om ni små missar vet vad det är. Men gå in på Jim Carrey's hemsida och lek runt lite. Hela hemsidan är gjord i flash, så där har ni vad jag lär mig just nu. Inte en skill alla har, kan jag säga. Känns bra att komma in i gamet. Jag ska visa er så fort jag börjar komma igång ordentligt.

Här är resterande bilder från lägenheten.

Puss.


Feedback
Postat av: Jenna

Vill du veta en sak? Klart du vill. JAG vet vad flash är... inte bara det... JAG kan även flash. Jepp, you heard me. Jag har arbetat med flash och är nästan rätt grym på det. Nu vet du. Puss gris

2010-09-15 @ 14:05:13
Postat av: Cim

Haha, nej det visste jag verkligen inte. Fan vad värt. Då vet jag vem jag ska skicka till när bolljäveln inte studsar fint.

2010-09-15 @ 19:34:28
Postat av: Elin

Fan vad kul att han gillade idén och att han skrattade. Jag vet vad du menar med att det betyder SÅ mkt när så duktiga proffs verkligen prisar vad man gör. Guld! Jag gillade också idén efter din förklaring, jävla smart alltså. Puss.

2010-09-16 @ 06:03:32
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0