baby, dress me up

Farids och min 2-årsdag närmar sig med stormsteg. Förra året hade vi 150 dollar som budget, det här året har vi 100. Försöker spara pengar så vi kan gå på lite konserter och äta massa god mat.

Han har fått en av mina wishlists redan, från Shopnastygal - what else?

Han ogillade klänningen i mitten och hatade den sista, så om han beställer nån så blir det nog den första. Vilket är okej, för jag ÄLSKAR den första. Så fin i ryggen också. Med lockat hår och klackar. Så fin. Vilken är er favorit, om ni överhuvudtaget gillar nån?


Feedback
Postat av: Anonym

Mitten!

2010-09-19 @ 07:02:26
Postat av: Cim

Men visst! Försöker förklara det för min kära karl. Han fattar inte sånt här.

2010-09-19 @ 07:47:56
Postat av: Elin

Första! :) <3

2010-09-19 @ 08:22:23
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0