advertishoeeees

Hej gäng.

Jag har tre timmar på mig att duscha, äta, sminka, klä på, pussa OCH skriva en läxa som ska in idag. En "Separated at birth"-biography med en känd copywriter. Problemet är att Mark Fenske, min kända copywriter, hatar allt som har med internet att göra. Tydligen. För han har ingen Wiki-sida, hans hemsida ligger nere och det finns typ ett kort på honom. Typiskt att jag ska få just honom. Men det blir nog bra.

Nu ska jag säga en värd sak. Första gången jag såg de här skönheterna från Dolce Vita satt dom på Sofi Fahrmans välpedikyrerade tossingar. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ vad snygga dom är, tänkte jag då. Titta:

Plats för gutturalt ljud nu, alltså. Jag vet inte varför, men de här skorna är så jävla, jävla snygga. Jag kommer matcha dom med bara ben och liten klänning dock. Nästa plats jag hittade dom var hos Shopnasty, min favoritsajt när det kommer till kläder utan tvekan:

Där fanns också priset - 158 dollar. Inte riktigt funka alls. Dom finns i svart hos Shopnasty också. Men jag började leta online, och på plats ett, sida ett hos Gojane så ståtar fantastiska kopior:

I exakt samma kulör som Fahrmans pjucks. Dom finns i lila, rött, svart, brunt och grått också. Gojane har dessutom släppt en läderversion, svarta och beiga varianter. Dom beställer jag om dom här visar sig passa.

Priset efter 20 % rabattkupong - 23 dollar. 170 spänn. Prisa Gud. Och USA.

Puss.


Feedback
Postat av: Elin

Haha sånt jävla flyt. Typiskt dig. Riktigt fina. PUSS!

2010-09-16 @ 06:00:51
URL: http://www.elinelin.tumblr.com
Postat av: Jonna

Men skoja? Alltså, alla tjejer/kvinnor borde få bo i USA. Alltid. Ingen hade gått olycklig... eller ah.

2010-09-16 @ 10:15:50
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0