work it out

Hej missar.

Idag signade vi upp oss hos 24 Hour Fitness. Precid vad det låter som - ett gym som har öppet 24 timmar om dygnet. Går förbi där ibland på nätterna när vi varit ute och rumlat, mycket riktigt står det folk på löpbandet vid tre-tiden. Slå det i effektivitet, Blondinbella.

Sjukt skönt känns det i alla fall. 34 dollar i månaden, ingen uppsägningstid, ingen uppsägningsavgift. Vi signade upp oss för två månader nu till att börja med. Dom har väl fem-sex gym runtom här i stan, tre stycken som ligger inom gångavstånd från oss. Inte lika fint som Crunch, men Crunch kostade också 70 dollar i månaden. Plus att man var tvungen att signa ett år. Det här känns bättre. Nu jävlar ska vi bli fit. Hetaste paret i stan. Ge det.. tre månader. Eller nåt.

Jag brukade bygga muskler sjukt snabbt. Men med åldern tar det längre tid - märker otrolig skillnad nu vid 23 från när jag var 20. Då kunde jag ha magrutor efter tre veckor. Nu tar det minst dubbla tiden. Trist att kroppen redan börjar segna ihop, haha. Men man får väl underhålla den bättre. Nu ska jag bara klura ut vad jag vill göra på gymmet. Älskar att springa, så måste göra det ibland. Får käka åtta hamburgare efter för att inte gå ner i vikt. Hatar att lyfta vikter, så det skiter vi i. Det blir nog pass och löpning. Dom har pilates, yoga, hiphop, step, salsa och massa annat kul. Vi börjar imorrn.

Pusskram. (bild från i våras)


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0