strip - ministry of waxing

Haha, ÄLSKAR det här. Just precis såhär ska reklam vara. Jag är förmodligen del av målgruppen och det slår precis där det ska slå. Roligt och seriöst på samma gång. Vem som än gjort det - hatten av. Lite konstig himmel och val av sjö (ser inte direkt ut som badväder), men apan och kroppshållningen är oslagbar. Inspirerande.


Feedback
Postat av: johanna

Oj, vad märkligt, Haha. Jag tycker att det här är JÄTTE dåligt.

2010-10-07 @ 01:46:12
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: Cim

Jag tycker det är ett klockrent sätt att visa hur tjejer känner när dom går till stranden orakade. Perfekt för tjejer som bryr som om sitt utseende. Dom som gjort det här kan sin målgrupp. Är jag i en grupp med vaxade väninnor känner jag mig utan tvekan som en gorilla. Osexig, okvinnlig, allt det där.

2010-10-07 @ 04:25:21

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0