sorry guys

Hej gänget.

Elin skickade och påstod att jag bara bloggat tre gånger på en vecka. Kan ju inte stämma, va? Låter helt sjukt. Men det finns en god anledning - Farids kompis från Borås kom hit i måndags kväll. Sen dess har det varit umgänge, mat-ätande, festande varenda sekund det inte varit skola. Så det finns liksom inte så mycket tid över, förstår ni.

Men nu är jag väl tillbaks, kan man säga.

Det jag beställde från VS var mocka-jackan. Den är otroligt fin, tung att bära, man känner att det är bra kvalité. Problemet är att den är liiiiiite för stor, och förmodligen är det som vanligt - S är för stort, XS är för litet. Jag ligger nästan alltid precis mittemellan. Så jag orkar inte, känner jag. Cp-Asos är nu över nio dagar sena med sitt paket, så nu har jag två grejer som ska tillbaks, totalt värde 170$. Det är ju.. bra.

Farid fyller år imorrn, så det lär ju inte bli mer bloggande den här helgen. Men satan så mycket bilder ni kommer få nästa vecka. Åtta inlägg med bara bilder, lovar. Skolan går väldigt bra nu, läskigt bra. Spärren har släppt, jag får bra feedback i alla kurser, jag har typ fyra idéer som är bokmaterial. Enda problemet är att jag inte hinner jobba på dom. Produkterna är bland andra Trojan Condoms, Skinny Cow (låg-kalori-glass) och Stubhub! (online ticket vendor). Bryan, läraren i Campaign Design, sa till mig igår att Trojan-kampanjen jag slängde bort i början av terminen (för att jag blev typ utskälld och bara inte ville se skiten längre) är så bra att den kan göra mig berömd. Han säger att det är en idé som gör att folk jag visar min bok aldrig glömmer bort mig. Nu har vi workshop med honom om exakt en vecka, då måste jag ha en comp på det konceptet och den MÅSTE vara genialisk.

Vi var just precis och såg Jackass 3D. Fy satan så rolig den var. Bajs-grejerna kan jag vara utan, men det fanns ett par riktiga guldkorn när det gäller smärta. Rekommenderas varmt. Rekommenderar också Red med Bruce Willis och Toy Story 3. Bägge riktigt underhållande.

SÅ! Nu har jag uppdaterat er. Pusskrambanan, vi hörs snart igen.


Feedback
Postat av: Elin

Jooo det stämmer typ så jävla dåligt stiiil. Ha så jävla kul med all fest då medans vi andra väntar på updates.



<3

2010-10-30 @ 13:41:37
URL: http://www.elinelin.tumblr.com
Postat av: Mobile Marketing

Very impressed!

2011-01-21 @ 18:37:42
URL: http://mobile-marketing.blogimagine.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0