so dumb.

Hej hjärtan.

Lååååång dag igår. Tisdagar är värst. Enda dagen då jag har två lektioner. Min idé sågades för flash, så upp på hästen och börja om typ. Måste komma på idé för tre web-banners, plus art directa, plus animera, sen sätta in i en mapp, sen art directa en ny flash-fil, som sen ska hämta alla små barn när man klickar på knappar och..

ni vill på riktigt inte veta.

När Farid fick höra min läxa sa han "jag flyttar in hos Alex den här veckan". Haha. Han vet hur jävla sur jag blir när jag har för mycket att göra.

I övrigt blir jag så otroligt besviken på karaktärslösa människor. Vill inte ha folk i min omgivning som vänder kappan dit vinden blåser flest möjligheter just då. Gillar du inte en person så gillar du inte den personen. PUNKT. Sen att personen ifråga är korkad nog att gå på det är en annan sak. Men besviken, det är ordet som står för vad jag känner just nu. Nyss var det han och alla hans vänner du sågade. Det får mig att undra hur mycket skit du snackar om mig bakom min rygg. Och du vet exakt vem du är.

Nu ska jag äta och sen ska jag - TADA! - fortsätta plugga. Den här terminen dödar oss, och vårt sista andetag tar vi med ett leende på läpparna. Reklam, alltså. Himmel och helvete i ett litet, litet ord.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0