sara montazami

Fortfarande flash. Inte klar. Blir tokig. Hann vara ute typ en timme idag i solen, fick färg direkt. Tack föräldrar för bra pigment. Blir nog lite sol imorrn också. Helt absurt, jag måste köpa solskyddsfaktor. Den 12:e oktober. Det är inte normalt.

Är i alla fall helt sjukt inspirerad av den här söta tjejen. Det är Maria Montazami's dotter, Sara. Hon bloggar på Veckorevyn, verkar hur mysig som helst och är slående vacker. Och gissa vad? Svensk mamma, iransk pappa.

Babe, vi kommer få så jävla snygga kids.

Hursom. Hon pluggar i San Diego och stilmässigt är hon precis vad jag behöver. Jag är så över Elin Klings skinnbyxor vid det här laget. Måste inse att jag bor i Kalifornien och behöver utöka min sommargarderob, inte min höstgarderob. Sara klär sig sådär typiskt Cali-aktigt - mjukt och flickigt med snygga skor. Trender spelar mindre roll när det är 30 grader varmt varje dag. Så jäkla fin är hon. Kika in på Veckorevyn och hitta henne, lovar att ni kommer le innan ni läst klart första inlägget. (Längst t.h på första bilden)


Feedback
Postat av: Jonna

Nämen! Jag tror en ny vän till mig här i Köpenhamn har festat med henne i Båstad hehe. Skojjigt.

2010-10-12 @ 19:14:36
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0