reworked image - jonna

Satt och lekte runt i Photoshop med ett foto på Jonna. Har inte jobbat i PS på så länge att jag ville testa vart jag låg kunskapsmässigt. Har arbetat om den lite:

.....

Inga drastiska förändringar, men som sagt, var bara för att testa mig själv. Svårast var vänstra delen av ansiktet och läpparna, utan tvekan. Tror fortfarande jag kan göra läpparna bättre, men att fixa skarpheten i nedre, vänstra delen av ansiktet är ganska tricky. I övrigt har jag ljusat upp hyn, jämnat till, lyst upp ögonen lite, lagt till pyttelite eyeliner på bägge ögonen och gjort ögonen en aning mer öppna. Har också jobbat in mer färg i håret och i ögonbrynen.

Har ni nån bild ni vill jag ska testa att ändra är det bara att maila. Jag tycker sånt här är kul!

Puss.


Feedback
Postat av: Elin

Shit vad snyggt! Så kan man inte göra med elements.. :(

2010-10-21 @ 09:50:12
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0