pilates fusion

Hej gänget.

Jag visste att det skulle bli såhär, ändå har vi väntat så länge. Varför får man alltid mer gjort i sitt övriga liv när man tränar? Fattar inte det där alltså. Vi var och skrev upp oss förra veckan, sen gymmade vi nån dag efter det. Sprang och gick om vartannat på löpbandet i tjugo minuter, fy faaaan vad trött jag blev. Mådde så illa efter att jag inte kunde göra magövningar, haha. Helt förstörd kondis har jag. Men tillbaks till poängen, efter vi tränade har jag typ styrt upp hela mitt pluggliv, har fått massa gjort den här helgen. Jobbat ikapp i varenda kurs. Varje gång jag börjar träna så blir jag mer effektiv i övrigt. Så skönt.

Nu ska vi iväg om två timmar på pilates fusion. Kommer väl spy, typ, de som håller i kurserna här är inga lättmjölkare direkt. Skulle bara in här snabbt och säga att två inlägg ned finns en ny reklamidé jag GÄRNA tar emot kommentarer på. Två stycken som gett sina åsikter än så länge.

Pusskram.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0