#pics from an extraordinary life

Lite bilder från idag. Frukost, jag och kläder. Jag färgade håret igår, bara blont igen. Blev helt okej, tycker jag.

Kläderna är från Forever 21, var inne där idag - en grå mysig väst, en glittrig spetsgrej och en senapsfärgad halsduk. Plus en borste. Cirka 400 spänn för allt.

Imorrn ska det bli satan 27 grader, på tisdag helvete 28 och på onsdag VAFAN - 29. Över 25 hela nästa vecka. Vad är det som sker? Det blir ingen höst i år och jag är så sjuuuuuukt trött på mina sommarkläder.

Puss!


Feedback
Postat av: Nathalie

Stört snygg på den näst sista bilden!

2010-10-11 @ 11:14:58
URL: http://imdrivingfastnow.blogg.se/
Postat av: Cim

Tycker du verkligen det? La nästan inte upp den för jag tycker jag ser ut som en kanin som glömt stänga käften. Men Farid sa att jag var dum i huvet, så upp las den.

2010-10-11 @ 11:28:53
Postat av: Cim

Och, tack snälla, förresten :)

2010-10-11 @ 11:29:15
Postat av: Nathalie

Alltså du är ju helt knäpp. Kanin som glömt stänga munnen? Jag skulle döda för att vara så snygg!

2010-10-11 @ 22:46:54
URL: http://imdrivingfastnow.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0