new stuff

Jag går fyra kurser. En av dom heter Digital Techniques 3. I DT 1 lärde vi oss Photoshop. I DT 2 lärde vi oss Illustrator och InDesign. I DT 3 lär vi oss Flash.

Jag har fyra dagars helg varje vecka. Fredag-måndag är jag helt ledig från klasser. Logiskt vore ju om läxor från de fyra klasserna spreds ut över de här fyra dagarna.

ICKE. Jag har bara gjort Flash den här helgen. Jag kommer bara göra Flash idag. Är 80 procent klar med projektet, nu måste jag bara art directa slutprodukten, sen kasta upp skiten på Youtube så ni äntligen kan se vad fan jag sysslar med. Men förstår ni hur sjukt det är? Liksom, varje termin finns det en klass man prioriterar över de andra, men så här illa har det aldrig varit. Resten av kursläxorna gör jag kvällen innan lektion. Hoppas till gud vår flash-läxa till nästa vecka är något mildare. Haha, ni skulle sett klassen när vi han berättade om läxan i tisdags. Folk tappade sina pennor, alla sjönk ihop, nån började typ grina. Helt sjukt.

Här har ni lite bilder på kläderna. Ganska dåliga bilder, så ni får se mer ordentligt nån annan gång. Skulle helst av allt bära spetsgrejen till höga, svarta skinnshorts, men det har jag inga.

IDAG ska vi förövrigt hämta ut gymkort! Äntligen. Jag skiter i hur mycket vi har att göra. Nu jävlar ska vi bli fit.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0